propagácia, guerilla marketing, upevnenie vzťahov u stálych zákazníkov,
zvýšenie ratingu Vašej originality, Bioprodukt - eko - friendly
V prvom rade sa zameriame na výhody Veľkonočného korbáča :
- pozornosť, reprezentačná funkcia - najdôležitejšia pri reklame a propagácii. Tento produkt prirodzene priťahuje pohľady, i preto je tak obľúbený . Často ho firmy používajú ako darček ku väčším objednávkam a tak si udržiavajú priazeň zákazníka
- farebnosť - napomáha vyššie zmienenej pozornosti. Vhodne zvolené farebné stužky i na želanie umocňujú celkový dojem
- nízka cena - hlavne u najmenších kusov - bežný zákazník platí len mincami s nízkou nominálnou hodnotou, čo pridáva na dopyte
- veľkosť - malý korbáčik v detskej veľkosti topí srdcia mamičiek a ony hrdo zdieľajú fotky svojich ratolestí s týmto produktom .
Na druhej strane niektoré reštaurácie a hotely si objednávajú extra veľké kusy, zdobiace ich vchody a lákajú tak nielen počas sezóny viac zákazníkov
- nízka váha - rádovo niekoľko desiatok gramov pri najmenšej verzii
- ohybnosť - narozdiel od strojovo vyrábaných tzv. suchých korbáčov, ktoré sa netešia priveľkej obľube, na tento je každý majiteľ právom hrdý
- skladnosť - pri správnych podmienkach vydrží i niekoľko mesiacov bez straty svojich vlastností / pri testovaní sa nám podarilo uchovať kusy i viac než rok /
- tradícia - v dnešnej dobe je veľmi trendové poznať svoje tradície a udržiavať ich. Toto tento produkt jednoznačne ponúka
- originalita - nič podobné v ďalších krajinách nevymysleli
- BIO - ekologicky priateľské - rastlina , z ktorej je produkt vytváraný sa vyskytuje hlavne vo vlhkých oblastiach. Poľnohospodári ju považujú za burinu, nakoľko neplodí žiadne jedlé časti a odčerpáva živiny iným rastlinám. Je veľmi odolná a pre úplné odstránenie je často potrebné odobrať ju i z koreňom. Jej zber nadobúda tak i širšie prospešný význam.